wtorek, 29 listopada 2016

Powrót?

Witajcie :)
Przede wszystkim muszę Was przeprosić za tak długą nieobecność. Była podyktowana wieloma czynnikami, w tym jednym najważniejszym - nie pisałam. Nie potrafiłam wymyślić żadnego tekstu, ba, nawet pomysłu nie miałam na nowy tekst. Nie jest to też powrót taki jakbym chciała.
Na jakiś czas zniknęłam z Internetu, dlatego, że nie byłam w stanie patrzeć na tekst pisany, miałam awersję do czytania czy to blogów, książek czy wszelkich innych materiałów drukowanych. Robiłam tylko to co musiałam.
Powrót do pisania był dla mnie ciężki. Nadal nie mam całego tekstu, nie mam nawet konkretnego początku, to ledwie 4 rozdziały.

Dzisiaj jednak stało się dla mnie coś nie miłego.
Wszystko zaczęło się od Luany, która napisała mi, że splagiatowano jej tekst. Dziewczyna na Wattpadzie skopiowała "Ibarę", "Jeden krok do miłości" oraz "Jedną łzę". Zmieniła tylko imiona i to nie wszystkie.
Tutaj macie plagiat:
https://www.wattpad.com/248883504-jeden-pok%C3%B3j-jedno-%C5%82%C3%B3%C5%BCko-rozdzia%C5%82-dwudziesty/page/2
A tu właściwy rozdział:
http://opowiadania-luana-slash.blogspot.com/2012/09/rozdzia-14-ostatni-kochaj-sie-ze-mna.html

Jak to zwykle w takich sytuacjach bywa, ja z czystej ciekawości wrzuciłam kawałki swoich tekstów w wyszukiwarkę i co znalazłam? Inna dziewczyna na wattpadzie splagiatowała cały mój tekst.
Link do plagiatu:
https://www.wattpad.com/287544720-m%C5%82ody-1
A to mój blog właściwy
http://mlody-lady-makbet.blogspot.com/2013/02/rozdzia-1.html

To od was będzie zależeć w tym momencie czy chcecie poczekać aż będę miała chociaż połowę tekstu, czy też wolelibyście go od razu z tym, że na początku rozdziały mogą pojawiać się co dwa tygodnie.
Do usłyszenia :)

13 komentarzy:

  1. Myśl przede wszystkim o swoim własnym komforcie, mnie osobiście jest wszystko kiedy i jak będziesz publikowała swoją historię, dobrze pamiętam jak źle się czułaś gdy pisałaś na bieżąco i czasem brakowało: czasu, weny, siły etc.

    Nie wiem czy już coś zrobiłyście z osobami które ukradły wasze treści bo żaden z ;inków mi nie wszedł, uważam że to totalne świństwo i chamstwo, wręcz przestępstwo i mam nadzieje że to nie przejdzie bez echa bo takich rzeczy NIE WOLNO robić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej.
      Tak, od razu interweniowałam wraz z Luaną, jeśli chodzi o nasze teksty. Tak, kradzież czyjegoś tekstu jest kradzieżą w myśl prawa czyli przestępstwem. Na szczęście teksty już zostały usunięte przez owe dziewczyny.
      Pozdrawiam
      Lady M

      Usuń
  2. Pisz jak tobie będzie lepiej a my i tak będziemy czekać . Cieszę się że wracasz bo naprawdę lubię twoje pracę i chętnie przeczytam ich więcej . A jeśli chodzi o plagiat to nie rozumiem takich ludzi co sobie myślą robiąc to ,w końcu i tak ktoś trafi na swoją pracę opublikowaną przez inną osobę . Nao

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      Dziękuję za kolejną motywację do pisania :)
      Niestety też nie rozumiem ludzi, którzy kradną czyjeś prace. Czy to teksty, rysunki, zdjęcia itd. Ale tak to bywa, że ludzie mają różne pomysły.
      Pozdrawiam serdecznie
      Lady M

      Usuń
  3. Za taki plagiat to powinno sie kastrować. Nawet baby.

    OdpowiedzUsuń
  4. No jakiego bananka na usta mi wsadziłaś tym, że znów piszesz <3
    Czekam z niecierpliwością!
    /Filip

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Filipie! Cieszę się bardzo, że sprawiłam, iż się uśmiechasz!
      Pozdrawiam serdecznie
      Lady M

      Usuń
  5. Witaj, droga autorko,
    szczerze mówiąc jakoś dopiero zajrzałam na Twoje opowiadania, jak na razie jestem na samym początku, ale bardzo mi się podoba, świetnie piszesz, a sama historia... mam zamiar każde z nich przeczytać rozdział za rozdziałem i skomentować ;] jeszcze tylko się zastanawiam jak czytać, czy najpierw jedno opowiadanie, potem następne, i następne... czy rozdział na jednym, potem na drugim blogu, i tak dalej...
    a co do nowego opowiadania, w zasadzie chyba lepiej by było mieć więcej rozdziałów, i publikować wtedy na przykład co dwa tygodnie, wtedy zapasy w razie jakiś problemów będą ;]
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie :)
      Cieszę się, że zamierzasz przeczytać moje teksty i każdy rozdział :) Hmm... Wydaje mi się, że dobrze byłoby czytać teksty po kolei. Młodego, Amnezje i Spotkanie. A to z tego powodu, że będzie ci łatwiej się wdrążyć w tekst ;) Niż czytając pojedyncze rozdziały :)
      Rzeczywiście, jeszcze trochę poczekam z publikacją. 1
      Pozdrawiam serdecznie
      LadyM

      Usuń
  6. Jeju dopiero teraz zauważyłam ten post. Tak strasznie się cieszę że chcesz wrócić ponieważ kocham twoje opowiadania. Już dawno temu gdzieś na ciebie trafiłam i przeczytałam. Potem jakoś je zgubiłam ale pomogła mi cię znaleźć właśnie Luana. No i sobie odświeżyłam pamięć. Serio uwielbiam ciebie i twoje opowiadania. Cudownie je napisałaś. To jest coś. No i cieszę się że chcesz dalej coś pisać. Minęło jednak już 3 miesiące i jestem ciekawa kiedy zaczniesz coś dodawać. Mam nadzieję że jakoś szybko. Już się nie mogę doczekać. Życzę Ci jak najwięcej weny żebyś jak najwięcej napisała dla nas. Pozdrawiam i całuję kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz! Co do dodawania - przyznaje, że 'Sposobność'jest moją krwawicą. Średni mi idzie pisanie. Myślę jednak, że chcę zacząć publikować 30 kwietnia. O godzinie 00.00. Tylko... muszę znaleźć osobę, która będzie sprawdzać rozdziały. 8 rozdziałów mam, co będzie dalej... zobaczymy :)
      Pozdrawiam serdecznie
      Lady M.

      Usuń
  7. Hej mam pytanie czy masz może przypadkiem konto na wattpadzie?? bo na trafiłam na twoje opowiadania na tej stronie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Dziękuję za uważność! Tak, mam konto na wattpadzie a mianowicie https://www.wattpad.com/user/byLadyM
      Jeśli gdziekolwiek indziej spotkałaś się z moim tekstem będę ogromnie wdzięczna za danie znać :)
      Dziękuję i pozdrawiam
      By Lady M

      Usuń